შეფასების რუბრიკები



შეფასების რუბრუკა



კრიტერიუმი
დაბალი
საშუალო
კარგი
საუკეთესო
წერა
ორთოგრაფიული და გრამატიკული შეცდომების რიცხვი ნაწერში მრავალია, აზრი ბუნდოვანია.
წერის დროს ორთოგრაფიული და გრამატიკული შეცდომების რიცხვიმცირეა, აზრი გასაგებია
შინაარსობრივად გამართულია
აქვს უმნიშვნელოვანესი  შეცდომა
წერს ორთოგრაფიული სიზუსტით გრამატიკული წესების დაცვით. აზრი მკაფიო და გასაგებია.
კითხვა
ვერ კითხულობს გამართულად, ვერ იცავს ინტონაციას.
კითხულობს ხარვეზებით ცდილობს ჰქონდესსწორი ინტონაცია.
უმეტესად კითხულობს გამართულად სწორი ინტონაციით.
კითხულობს გამართულად და გაბმულად სწორი ინტონაციით
მოსმენა
უჭირს, ან ვერ გებულობს მასწავლებლის ინსტრუქციებს
საშუალოდ გებულობს მასწავლებლის ინსტრუქციებს, რუსულენოვან
ინფორმაციას.
კარგად  იგებს ინსტრუქციებს
თავისუფლად შეუძლია გაიგოს მასწ.ინსტრუქციები
საშინაო დავალება
მოუმზადებელია,არა აქვს წერითიდავალება სწორად შესრულებული
მასალას გადმოსცემს ხარვეზებით.წერითი დავალება არა აქვს დასრულებული.
მომზადებულია საშ.დავალება მაგრამ არ არის კარგი ნაწერი.
დავალება აქვს სრულად და მკფიოდ



გაკვეთილის გეგმა
1
2
3
საგაკვეთილო მიზანი და შედეგი
მიზანი არის ზოგადი და არარეალისტური, არ არის გაზომვადი და შეფასებადი; არ აღწერს შესაბამის სასწავლო შედეგს.
მიზანი არის ფორმულირებული კონკრეტულად, მაგრამ ნაკლებ რეალისტური და გაზომვადია; ბოლომდე ვერ აღწერს შესაბამის სასწავლო შედეგს.
მიზანი არის ფორმულირებული კონკრეტულად და რეალისტურად; იგი არის გაზომვადი და შეფასებადი და სრულად აღწერს შესაბამის სასწავლო შედეგს.
კომენტარი
აქტივობები, მეთოდები, კლასის ორგანიზების ფორმები
აქტივობები  არ უწყობს ხელს დასახული მიზნის მიღწევას;  სასწავლო მეთოდები შეუსაბამოა  აქ.ატივობებთან, ხოლო კლასის ორგანიზების ფორმები - მეთოდებთან.
აქტივობები ნაკლებად უწყობს ხელს დასახული მიზნის მიღწევას;  სასწავლო მეთოდები ნაწილობრივ შესაბამისობაშია  აქტივობებთან, ხოლო კლასის ორგანიზების ფორმები - მეთოდებთან
აქტივობები სრულად უწყობს ხელს დასახული მიზნის მიღწევას;  სასწავლო მეთოდები სრულ შესაბამისობაშია  აქატივობებთან, ხოლო, კლასის ორგანიზების ფორმები - მეთოდებთან
შეფასება
შეფასების ტიპები და მეთოდები საერთოდ არ არის მოცემული, ან ვერ განსაზღვრავს, მიღწეულია თუ არა შედეგი
მოცემულია შეფასების ტიპები და მეთოდები, რომელიც ნაწილობრივ განსაზღვრავს, მიღწეულია თუ არა შედეგი
კონკრეტულად არის მოცემული შეფასების ტიპები და მეთოდები, რომლებიც ზუსტად განსაზღვრავს, მიღწეულია თუ არა შედეგი
თვითშეფასება
გაკვეთილის გეგმას  თან  არ ახლავს მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკა / ახლავს, თუმცა იმდენად ზოგადი და ბუნდოვანია, რომ საშუალებას არ აძლევს გააანალიზოს მის მიერ ჩატარებული გაკვეთილი.
გაკვეთილის გეგმას თან ახლავს მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკა, რომელიც ნაწილობრივ აძლევს საშუალებას გააანალიზოს მის მიერ ჩატარებული გაკვეთილი.
გაკვეთილის გეგმას თან ახლავს მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკა, რომელიც სრულად აძლევს საშუალებას გააანალიზოს მის მიერ ჩატარებული გაკვეთილი.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

პრეზენტაცია

პრეზენტაცია