შეფასების რუბრუკა
კრიტერიუმი
|
დაბალი
|
საშუალო
|
კარგი
|
საუკეთესო
|
წერა
|
ორთოგრაფიული და გრამატიკული
შეცდომების რიცხვი ნაწერში
მრავალია, აზრი ბუნდოვანია.
|
წერის დროს ორთოგრაფიული
და გრამატიკული შეცდომების რიცხვიმცირეა, აზრი გასაგებია
|
შინაარსობრივად გამართულია,
აქვს უმნიშვნელოვანესი
შეცდომა
|
წერს ორთოგრაფიული სიზუსტით გრამატიკული
წესების დაცვით. აზრი მკაფიო და გასაგებია.
|
კითხვა
|
ვერ კითხულობს
გამართულად, ვერ იცავს ინტონაციას.
|
კითხულობს ხარვეზებით ცდილობს ჰქონდესსწორი ინტონაცია.
|
უმეტესად კითხულობს გამართულად სწორი ინტონაციით.
|
კითხულობს
გამართულად
და გაბმულად სწორი ინტონაციით
|
მოსმენა
|
უჭირს, ან ვერ
გებულობს მასწავლებლის ინსტრუქციებს
|
საშუალოდ გებულობს მასწავლებლის ინსტრუქციებს, რუსულენოვან
ინფორმაციას.
|
კარგად იგებს
ინსტრუქციებს
|
თავისუფლად
შეუძლია გაიგოს მასწ.ინსტრუქციები
|
საშინაო დავალება
|
მოუმზადებელია,არა აქვს წერითიდავალება სწორად შესრულებული
|
მასალას გადმოსცემს ხარვეზებით.წერითი დავალება არა აქვს დასრულებული.
|
მომზადებულია
საშ.დავალება მაგრამ არ არის კარგი ნაწერი.
|
დავალება აქვს სრულად და
მკაფიოდ
|
გაკვეთილის გეგმა
|
|||
1
|
2
|
3
|
|
საგაკვეთილო მიზანი და შედეგი
|
მიზანი არის ზოგადი და არარეალისტური, არ არის გაზომვადი და
შეფასებადი; არ აღწერს შესაბამის სასწავლო შედეგს.
|
მიზანი არის ფორმულირებული კონკრეტულად, მაგრამ ნაკლებ რეალისტური
და გაზომვადია; ბოლომდე ვერ აღწერს შესაბამის სასწავლო შედეგს.
|
მიზანი არის ფორმულირებული კონკრეტულად და რეალისტურად; იგი არის
გაზომვადი და შეფასებადი და სრულად აღწერს შესაბამის სასწავლო შედეგს.
|
კომენტარი
|
|||
აქტივობები, მეთოდები, კლასის ორგანიზების ფორმები
|
აქტივობები არ უწყობს ხელს დასახული მიზნის მიღწევას;
სასწავლო მეთოდები შეუსაბამოა აქ.ატივობებთან, ხოლო კლასის ორგანიზების
ფორმები - მეთოდებთან.
|
აქტივობები ნაკლებად უწყობს ხელს დასახული მიზნის მიღწევას;
სასწავლო მეთოდები ნაწილობრივ შესაბამისობაშია აქტივობებთან, ხოლო კლასის
ორგანიზების ფორმები - მეთოდებთან
|
აქტივობები სრულად უწყობს ხელს დასახული მიზნის მიღწევას;
სასწავლო მეთოდები სრულ შესაბამისობაშია აქატივობებთან, ხოლო, კლასის
ორგანიზების ფორმები - მეთოდებთან
|
შეფასება
|
შეფასების ტიპები და მეთოდები საერთოდ არ არის მოცემული, ან ვერ
განსაზღვრავს, მიღწეულია თუ არა შედეგი
|
მოცემულია შეფასების ტიპები და მეთოდები, რომელიც ნაწილობრივ
განსაზღვრავს, მიღწეულია თუ არა შედეგი
|
კონკრეტულად არის მოცემული შეფასების ტიპები და მეთოდები, რომლებიც
ზუსტად განსაზღვრავს, მიღწეულია თუ არა შედეგი
|
თვითშეფასება
|
გაკვეთილის გეგმას თან არ ახლავს მასწავლებლის
თვითშეფასების რუბრიკა / ახლავს, თუმცა იმდენად ზოგადი და ბუნდოვანია, რომ
საშუალებას არ აძლევს გააანალიზოს მის მიერ ჩატარებული გაკვეთილი.
|
გაკვეთილის გეგმას თან ახლავს მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკა,
რომელიც ნაწილობრივ აძლევს საშუალებას გააანალიზოს მის მიერ ჩატარებული
გაკვეთილი.
|
გაკვეთილის გეგმას თან ახლავს მასწავლებლის თვითშეფასების რუბრიკა,
რომელიც სრულად აძლევს საშუალებას გააანალიზოს მის მიერ ჩატარებული გაკვეთილი.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий